onsdag 25. mars 2009

long time no see

nå er det pinadø lenge siden jeg har skrevet, og mye haqr skjedd også! mye er vell å ta litt i, men når man bor i huset på prerien tar man det man får.
tror alle er utstyrt med en liten kar som setter på bremsene når de får ett innfall,alle bortsett fra meg. Ei god stund har jeg sett på ei halt hoppe som bare sto å stura. laaang historie kort:hoppa står nå sammen med våre andre hester og er haltfri! på lasset kom det to miniponnier .så da er det tilsammen 9 hester på gården! o lykke:D
den 14. begynner jeg fast i 50% å takk og pris for det altså!! får tid til min pittelille Duttan og hestene da. blir så bra:)

3 kommentarer:

maja sa...

Hurra! der er du. Og hestene. Og den fionseste lille Samuel! (jeg må skrive "topiza" for å få legge inn kommentar, det høres ut som en pizza full av E-stoffer...)

maja sa...

og når du kommer heim fra Oslo vil vi lese ALT om det på denne bloggen!

Julieutrulie sa...

heia! arti å les i bloggen din :)
klem fra julie